دیگر رسانه(از پسر رقاص دیپلمات تا کلاهبرداری از سهام عدالت)


سرزمین شكوه دلاورى

شهید حاج لطیف راستی

پسر دیپلماتی که به کلاس رقص می رفت (یالثارات)


ماجرای استخر مختلط شهر برازیلیا تا آن اندازه داغ بود که توجه همه را به خود جلب کند، اما شاید نتواند تا آن اندازه مهم تلقی شود که وزارت خارجه دولت جمهوری اسلامی ایران را به پاسخگویی وا دارد. در واقع پاسخگویی وزارت خارجه دولت احمدی‌نژاد شاید به رخدادی بسیار بسیار مهمتر از این نیاز دارد تا اندکی گوشه لب واکند و به انتقادات صریح پیرامون خود پاسخ دهد.خبر که اعلام شد خیلی از ما ترجیح دادیم دوباره به این فکر کنیم که حتماً کاسه‌ای زیر نیم‌کاسته است و رسانه‌های دنیا بعد از افشای رسوایی اخلاقی محافظان اوباما خواسته‌اند انتقادات را به سمت دیگری هدایت کنند و لذا توطئه خنده داری شبیه تصمیم ایران برای ترور سفیر عربستان در آمریکا را تدارک دیده‌اند.اما چند روز گذشت و متأسفانه این‌بار به‌جای آنکه حدس ما درست باشد، صحت خبری که دوستش نداشتیم درست از آب درآمد و مشخص شد که کارشناس سفارت ایران در برزیل برای شنا به یک استخر مختلط در برازیلیا رفته است که ماجرا بعد از شکایت یک خانواده آرژانتینی از او درز می‌کند و ادامه ماجرا.... و دسته گل دیگر اینکه چندی قبل شنیدیم آقازاده یکی از دیپلمات‌ها در یکی از کشورها به کلاس رقص می‌رود. فلان سفیر ایرانی در یک کشور به وبلاگ‌نویسی شهره شده و حتی برای وبلاگنویس‌های آن کشور میهمانی شام هم تدارک می‌بیند تا ساعتی گرد هم بنشینند و گویا درباره مسائل روز دنیا با هم اختلاط کنند.

"بدرفتاری با دیپلماتهای افغانستان در تهران" ! (خبرآنلاین)


یک منبع دیپلماتیک افغان در گفتگوی تلفنی با العربیه تاکید کرد دستگاه امنیتی ایران به شکل غیرمتعارف دیپلمات های سفارت افغانستان در تهران را کنترل می کند. دیپلمات افغان که نخواست نامش فاش شود ، افزود:" برخی دیپلمات های سفارت بوسیله ماموران امنیتی ایران مورد بدرفتاری قرار گرفتند و این برخورد تاثیر روانی بدی بر آنها گذاشته است." او تاکید کرد:" کابل با کارمندان سفارت ایران تعامل به مثل خواهد کرد. فرامرز تمنا سخنگوی وزارت خارجه افغانستان نیز در این زمینه گفته است:" برخورد ماموران امنیتی ناشی از سوء تفاهم است و همه چیز به تدریج به وضع سابق باز خواهد گشت." او به جزئیات سوء تفاهم و برخوردها نپرداخت اما گفت:" مسئله صرفا امنیتی و ناشی از سوء تفاهم است. ما مشغول بررسی چگونگی آغاز مسئله و دلیل اصلی آن هستیم. ما موضوع را با طرف ایرانی در میان گذاشتیم و تحقیق در این زمینه در جریان است اما هنوز به نتیجه نرسیدیم . ولی می توانم تاکید کنم که موضوع روز دوشنبه حل شد.
 


تهران، اهواز و کرج؛ 3 شهر نخست آلوده جهان از لحاظ آسم و آلرژی
(عصرایران)


رئیس انجمن آسم و آلرژی می گوید: عفونت‌ها، استرس و اضطراب، خستگی از کار، آلودگی هوا و دود و بو موجب ایجاد آلرژی و تحریک آلرژی در آدمی می‌شود که متاسفانه تهران و اهواز و کرج 3 شهر نخست آلوده جهان هستند و همین موجب شده تا این بیماری‌ها تشدید شود.

 

 

سود هنگفت چینی‌ها از تحریم نفت ایران (ایسنا)


بعد از آن‌كه اتحادیه اروپا از قصد خود برای تحریم نفت دومین تولیدكننده نفت اوپك خبر داد، شركتهای باربری و كشتیرانی چین كه در زمینه حمل و نقل محصولات پتروشیمی ایران فعالیت می‌كنند، از فرصت استفاده كرده و عواید فراوانی را نصیب خود كردند چون آنها مجبور به رعایت تحریم اتحادیه اروپا نیستند و همین موضوع باعث شده تا آنها از بابت حمل نفت و محصولات پتروشیمی ایران سود هنگفتی نصیب خود كنند.

 

 

 

از یارانه این ماه خبری نیست؟ (جام جم آنلاین)


مسئولین سازمان هدفمندی یارانه‌ها به خاطر گرفتاری‌های اجرای فاز دوم از قانون هدفمندی یارانه‌ها انگار فراموش کرد‌ه‌اند که زمان پرداخت یارانه این ماه رسیده است. از دی ماه سال گذشته تا امروز انجام شد زمان پرداخت یارانه‌ها هر ماه با تاخیر نسبت به ماه گذشته روبرو بود.
 


یک توصیه به داماد حاج آقا قرائتی: پس از کیش و تنیس، اندکی خانه‌نشینی لطفا! (بازتاب)


مدیر عامل وقت منطقه آزاد کیش پیشتر گفته بود:"بر اساس طرح جامع ورزش کیش باید به یکی از بزرگترین قطب های ورزش ایران تبدیل شود. باید به مرحله ای برسیم که حتی بزرگترین رویدادهای بین المللی ایران نیز به میزبانی کیش صورت گیرد و از این پس شاهد اردوهای تیم های ملی در این منطقه باشیم... ." ، وعده هایی که تحقق نیافت و منجر به آن شد که داماد آقای قرائتی از مجموعه کنار رود. حال مجید شایسته، پس از تجربه پست های مختلف دیگر، اکنون سرپرست فدراسیون تنیس شده است تا اتفاق های جالبی در آنجا رخ دهد از جمله درجا زدن تیم تنیس ایران از رده دوم آسیا و با این اوضاع آشفته و ناکامی اخیر ایران در آسیا ، به نظر می رسد ضروری باشد وی یک بار هم شده به میل خود مسئولیتی را رها کند و اجازه دهد شخصی ریاست این فدراسیون را برعهده گیرد که در این حوزه صاحب تخصص بوده و اهلیت این رشته را داشته باشد.
 


"دو سالی است مشخص شده این دولت، دولت امام زمان نیست" (ایلنا)


نماینده یزد می گوید : دو سالی است که مشخص شده این دولت، دولت امام زمان نیست ولی پیش از این نمی‌شد گفت بالای چشم دولت ابروست.. احمدی‌نژاد شانس آورد چرا که اگر عمر مجلس هشتم چند ماه دیگر ادامه می‌یافت، طرح استیضاح نیز مطرح می‌شد. وی اضافه کرد: به نظر بنده یکی از بزرگ‌ترین گناهان احمدی‌نژاد منتسب کردن اعمال خود به امام زمان "عج" بود.


سیداحمد خاتمی: مسئولان توپخانه رسانه ای علیه همراه نیندازند (خبرآنلاین)


خطیب موقت جمعه تهران امروز گفته است: به همه مقدسات قسم که طرح مسئله گرانی واقعیتی ملموس و دردناک است و نباید به آن انگ سیاسی بزنند. ما نمی‌خواهیم مچ‌گیری کنیم ولی این وضعیت در شأن جمهوری اسلامی ایران نیست. گرانی‌ها و عدم ثبات قیمت برای اقتصاد کشور مضر است.مراجع تقلید، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مردم دادشان از وضعیت نابسامان گرانی‌ها در آمده است. وی همچنین افزوده است: اختلاف سلیقه مسئولان در طول 33 سال انقلاب بین مسئولین مطرح بوده و طبیعی است و اگر این اختلاف دیدگاه‌ها هدایت شود، سرانجامش خیر و برکت است. در این اختلافات باید عادلانه قضاوت کرد. مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب هستند که با تدبیر ایشان می‌شود مشکلات را حل کرد. چرا مسئولین اختلافات را رسانه‌ای می‌کنند و توپخانه رسانه‌ای علیه یکدیگر راه می‌اندازند. مطمئن باشید که این نحوه برخورد رسانه‌ای سبب شادی دشمنان مان خواهد شد.

 

چرا شهرداری تبلیغ کالاهای خارجی را ممنوع کرد؟ (بی بی سی فارسی)


مسئولان شهرداری تهران تصمیم گرفتند با تصویب شورای شهر تبلیغات کالاهای صد در صد خارجی در اتوبان های تهران را محدود کنند. ریشه این تصمیم تازه شهرداری هم در سخنان رهبر ایران در آغاز سال نو است تا تولید داخلی بحران زده ایران در اثر تحریم ها و سیاست های دولت در سال های اخیر جان تازه ای گیرد، چه آنکه همزمان با ورود کالاهای خارجی که تا حدی بی سابقه ای افزایش یافته ، عملا سود واسطه گری از سود تولید بیشتر شده است.
 


دختری که عمدا مردان را به ایدز مبتلا میکرد (دیلی میل)


خواننده مشهور آلمانی این روزها درگیر یک پرونده جنجالی شده است. نادژا در ۱۷سالگی باردار می شود و در آن زمان متوجه می شود که به ایدز مبتلا شده است! در تمامی این سال ها او با تمام مردانی که با او دوست می شدند رابطه جنسی برقرار می کند بدون اینکه از بیماری خود به آنها چیزی بگوید و همین کار او باعث می شود که تعدادی از این مردان به ایدز آلوده شوند. اگر دادگاه او را مجرم بداند بین ۶ماه تا ۱۰سال به زندان محکوم خواهد شد.

 

پراید هدیه به کنکوری‌های رتبه زیر ۱۰۰ (فارس)


مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا گفت: به کسانی که در کنکور سال آینده موفق به کسب رتبه زیر ۱۰۰ کشوری شوند از طرف شرکت خودروسازی سایپای کشور یک دستگاه خودروی پراید صفر کیلومتر هدیه می‌دهد.

 


کنایه به احمدی نژاد (یالثارات)


هفته نامه یالثارات در یکی از مطالب طنز شماره اخیرش نوشت:


احمدی‌نژاد: رسانه‌ای کردن مسائل فساد اقتصادی قبل از قطعیت خلاف است و موجب سلب اعتماد مردم می‌شود (جمهوری اسلامی 11/2/91)


بر این اساس مشخص بفرمایید افشاگری انجام شده در مناظرات سال 88 چه بود و از جانب چه کسی صورت پذیرفته بود؟


الف) خلاف بود و از سوی کروبی اتفاق افتاد.
ب) خلاف بود و از سوی موسوی اتفاق افتاد.
ج) خلاف بود و از سوی محسن رضایی اتفاق افتاد.
د) خلاف بود و از سوی هاشمی اتفاق افتاد.

 


سازمان ملل متحد سه شرکت کره شمالی را تحریم کرد (بی بی سی فارسی)


سازمان ملل متحد تحریم هایی را بر سه شرکت دولتی کره شمالی که به گفته این سازمان در تامین مالی، صادرات و خریداری سلاح دست داشته، اعمال کرده است که واکنشی به پرتاب موشکی از سوی این کشور در ماه گذشته است. تصمیم برای انسداد دارایی های این شرکت ها و منع آنها از تجارت بین المللی توسط کمیته تحریم های شورای امنیت سازمان ملل تصویب شد. تا پیش از تحریم های تازه، فهرست تحریم های کره شمالی شامل هشت شرکت و پنج نفر بود.آمریکا و اتحادیه اروپا خواستار تحریم ۴۰ شرکت کره شمالی بودند اما چین مانع این اقدام شد.

 


انصراف از دریافت یارانه مرحله دوم، اجباری شد (مشرق)


در حالی که زمان ممکن برای اعلام انصراف یا عدم انصراف از دریافت یارانه نقدی فقط دو دو روز تمدید شده است، در کنار بروز اختلال در سایت رفاهی، اتفاق عجیبی هم در این سایت رخ داده که بسیار تعجب آور است. در هفت خوان پروسه ثبت انصراف یا عدم انصراف، در مرحله آخر از کاربر سوال می‌شود که آیا می‌خواهد از دریافت مابه التفاوت یارانه مرحله اول و دوم انصراف بدهد یا خیر. اما اتفاق عجیب آن است که در این مرحله گزینه عدم انصراف وجود ندارد و کاربر مجبور است فقط این موضوع را تایید کند. در این شرایط اگر کاربر گزینه تایید را انتخاب کند، از دریافت مابه التفاوت یارانه مرحله اول و دوم محروم خواهد شد و اگر هم به دلیل موافق نبودن با این گزینه، از سایت خارج شود، باز هم به دلیل عدم ثبت مشخصاتش، این بخش از یارانه به او تعلق نخواهد گرفت!

 

 

شورای انتقالی لیبی ستایش از قذافی را جرم اعلام کرد (ایسنا)


بر اساس مصوبه شورای ملی انتقالی لیبی که اداره امور این کشور را در دست دارد، تبلیغ به نفع رژیم سابق (شامل معمر قذافی و پسرانش) در صورت لطمه زدن به منافع ملی، مجازات حبس ابد را در پی خواهد داشت. در حکومت سابق لیبی، نهادها و مقامات دولتی و رسانه‌های گروهی به ستایش از معمر قذافی و نظام حاکم می‌پرداختند و تظاهرات سازمان یافته را نشانه حمایت خودجوش مردم از حکومت "انقلابی" وی قلمداد می‌کردند. در زمان گسترش اعتراضات ضد حکومتی، معمر قذافی تجمع طرفدارانش و اعلام حمایت آنها از وی را به عنوان مخالفت ملت با این اعتراضات می‌دانست و به همین بهانه دست به سرکوب معترضان می‌زد.


 

پیک موتوری که سهام عدالت می آورد وکلاهبرداری می کرد ! (فارس)


کلاهبرداری و اخاذی از سهام عدالت همچنان ادامه دارد و بعد از افشای انواع کلاهبرداری در تهران و شهرستان هایی مانند خمین ،زاهدان، شهر ری و اصفهان، ‌هنوز هم عده‌ای سوء استفاده گر با جعل اسناد اقدام به مراجعه به منازل شهروندان و توزیع فرم هایی تحت عنوان سهام عدالت و اداره کار و امور اجتماعی می کنند .در تازه ترین رویداد یک پیک موتوری با مراجعه به منازل افراد مقیم مرکز و شمال تهران اقدام به ارایه فرم های جعلی برای دریافت سهام عدالت کرده و ضمن دریافت هزینه پیک، انعامی را هم مطالبه می کرد. مراجعه شوندگان هم به دلیل فریبی که از دریافت حداقل یک تا حداکثر 5 میلیون تومان سهام عدالت می خوردند، در برابر دریافت فرم ها به راحتی 20 تا 50 هزار تومان را به پیک موتوری می دادند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 16:24 توسط شاهد| |


Power By: LoxBlog.Com